Gå till huvudinnehållet Gå till huvudmenyn Gå till huvudmenyn

Träffa Seija Kundnöjdhet i fokus

Seija Ali-Lekkala är den pålitliga pelaren i VENI:s kundtjänst. Hennes högsta prioritet är att säkerställa att varje kund får den bästa möjliga servicen.

Seija Ali-Lekkala

Senior Service Specialist

Seija Ali-Lekkala har arbetat som Senior Service Specialist i över sex år. En typisk arbetsdag innebär att svara på kundtjänstsamtal och hantera kundrelaterade problem. Hennes mål är att lösa allt på ett samtal, om möjligt. För Seija är den mest givande aspekten av hennes jobb en nöjd kund.

“Oavsett om det är ett strömavbrott, en utmanande kundfråga eller ett annat problem som blir löst, är tacksamheten från kunder den bästa feedbacken jag kan få,” säger Seija.

Seija känner att hon passar in 100% på VENI. “Om jag skulle beskriva vår arbetskultur med några ord skulle de vara rättvis, omtänksam, vänlig och respektfull. Här är alla alltid redo att hjälpa varandra,” sammanfattar Seija.

Läs alla anställdas berättelser

Kundnöjdhet i fokus

Seija Ali-Lekkala är den pålitliga pelaren i VENI:s kundtjänst. Hennes högsta prioritet är att säkerställa att varje kund får den bästa möjliga servicen.