Tietoa kiinteistön vastuuhenkilölle
Palaa palvelusivulleKaikki mitä sinun tulee tietää
Tarvitsetko lisää apua? Usein kysytyt kysymykset
Miten mittarinluku suoritetaan?
Mittarimme ovat etäluettavia. Mittarit luetaan ja arvot tarkistetaan jatkuvasti etänä, VENIn toimesta.
Onko yrityksenne oikeutettu alempaan sähköveroon?
Osa yrityksistä ovat oikeutettuja alennettuun sähköveroon tai vapautukseen sähköverosta. Esimerkiksi teollisuusyritykset voivat saada alennetun sähköverokannan tuotantotiloille. Mikäli haluat tietää asiasta lisää, autamme sinua mielellämme.
Kuinka tilata uusia mittareita rakennukseen, jossa mittaus- ja energianhallintapalvelu on jo käytössä?
VENI tarvitsee tiedon uusista asennettavista mittareista etukäteen. Kaikki tiedot uudesta mittarista on rekisteröitävä VENI:lle heti, kun uusi mittari on asennettu. Aloituspäivämäärää ei ole mahdollista rekisteröidä takautuvasti.
Miten saan pääsyn asiakasportaaliin?
Tutustu asiakasportaalin käyttöohjeeseen täältä: Asiakasportaalin käyttöohje
Miten kiinteistön vastuuhenkilö voi seurata kiinteistön sähkönkulutusta?
Käytämme automaattisesti etäluettavia mittareita kaikissa kiinteistöissä, joissa palvelumme on käytössä. Kaikki tiedot kulutuksesta ovat saatavilla asiakasportaalissamme. Sieltä saat nopeasti ja helposti kokonaisvaltaisen näkymän kaikista mittareista, mukaan lukien mittarin numero, käyttöpaikan nimi ja kulutus. Voit tarkastella sähkönkulutusta mittari- tai kiinteistötasolla haluamallasi ajanjaksolla.
Miten kiinteistön vuokralaiset voivat seurata sähkönkulutustaan?
Kaikki vuokralaiset voivat kirjautua asiakasportaalin omille sivuille, josta he löytävät tiedot omasta kulutuksestaan.
Mitä mittaus- ja energianhallintapalvelu tarkoittaa kiinteistön vuokralaisille?
VENI laskuttaa sähkönmyynnin ja -siirron kuukausittain samalla laskulla vuokralaisilta.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!