Seija Ali-Lekkala on VENI:n asiakaspalvelun luottopilari. Hänelle tärkeintä on varmistaa, että jokainen asiakas saa parasta mahdollista palvelua.
Tutustu Seijaan Asiakastyytyväisyys kaiken keskiössä
Seija Ali-Lekkala
Senior Service Specialist
Seija Ali-Lekkala on työskennellyt VENI:n asiakaspalvelussa Senior Service Specialistina yli kuusi vuotta. Tyypillinen työpäivä Seijalla koostuu asiakaspalvelupuheluihin vastaamisesta ja asiakkaiden asioiden hoitamisesta, yleensä yhden puhelun taktiikalla, jotta kaikki saadaan kerralla kuntoon. Hänelle ammatillisesti palkitsevinta työssä on tyytyväinen asiakas.
”Olipa kyseessä sähkökatkos, haastava asiakaskysymys tai muu ongelma, joka saadaan ratkaistua, asiakkaiden kiitollisuus on parasta ja palkitsevinta palautetta” Seija toteaa.
Seija kokee sopivansa VENIllä 100%:sti joukkoon, ”Jos minun pitäisi kuvailla työkulttuuriamme muutamalla sanalla, ne olisivat oikeudenmukainen, välittävä, ystävällinen ja toisia kunnioittava, täällä kaikki ovat aina valmiita auttamaan toisiaan” Seija kiteyttää.